Dołącz do mnie na FB

niedziela, 6 kwietnia 2014

Izabella

A więc rozpoczynamy pracę na nowej stronie. Chciałabym poinformować wszystkich, iż ta strona poświęcona będzie samej fotografii. Zresztą podejrzewam że zdążyliście się zorientować gdy przeczytaliście adres. Tak właśnie zadecydowałam. Skoro zaczynamy dziś, tu i teraz to powinna się pojawić też moja wykonana praca właśnie z tego dnia. Jest jej niewiele, ale na początek zawsze coś.
Zapraszam do obserwowania, a nóż widelec coś wam się spodoba. Będzie mi niezmiernie miło was tutaj gościć. Czekam oczywiście na konstruktywną krytykę. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia! Mua! ( ;
Katarzyna
 
 

 

 
 
 
 

1 komentarz:

  1. piękne zdjęcia :) aż stęskniłam się już za naszą współpracą :) mam nadzieje, że już niebawem "coś" się uda ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń